Tema: Re: Kas per brandas yra "ALLENZI" (ieskau gartraukio)
Autorius: Gedas B
Data: 2009-09-14 08:18:05
A fig znajet kas per brandas....
Man pasiule uz labai "normalia" kaina orkaite+vyrykle+gartrauki tai ir
paemiau.
Kokius metus jau dirba - savo darba atlieka, kazkokiu "krutu" superfunkciju
neturi. Kol kas nesugedo...
Kiek as supratau kazkokia individuali imone veza is kazkur... Garantinis
popieriukas yra - ar kas taisys sugeduse nezinau...
Nelabai tikiu kad veza is australijos uz tokia kaina - manau stampuoja kur
nors cia kinijoj/turkijoj/lenkijoj, bet kaip sakiau - kolkas viskas gerai.