Tema: Re: kurio gamintojo betonines trinkeles siai dienai skaitomos kokybiskomis?
Autorius: Blinda
Data: 2009-09-11 13:55:03
Manau, kad tai PR dalykai, nes esu prisiklauses apie beveik visus ir gero ir
blogo. Esu girdejes, kad Perdangos yra super, bet girdeja, kad jos yra ir
blogos...
Manau, kad standartus atitinka visos, bet smulkiu nesklandumu bus pas visas.
Man teko perdangos rinktis labai matomai atraminei muryti, tai norejosi, kad
butu be nuskilimu ir pan, tai buvau Vilniaus fabrike, teko pasirankioti,
visko buvo, bet cia jau issikalinejimas, grindiniui tokio rinkimosi
nereikia.
O betonu ir tankinimo reikalavimus, manau, kad visos atitinka.