Tema: Re: Garazo apsvietimas (ekonomines lemputes)
Autorius: Evaldas
Data: 2009-09-10 16:49:37
"stroft" <laimisbmw@gmail.com> wrote in message news:h8atsu$4mo$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki, nors jau maciau buvo kazkada tokia tema, bet mano klausimas biski kitoks.

Darote esminę klaidą, 12*100W niekada nešvies taip kaip 1*1200W NIEKADA.
O toliau  palygink paprastos standartinės vamzdelinės lempos kainą ir "taupiosios" kompaktinės lempos kainą. Po to pagalvok. Gerai pagalvok. Galvodamas nepamiršk, kad kompaktinės turi bjaurią savybę ilgai įsideginėti. O šių lempų efektyvumas beveik vienodas, kitaip ir būt negali, jos vienodos technologijos. Skirtumas tik tas, kad viena iš jų yra tik lempa, o kitoje yra elektroninis balastas, kuris kiekvieną kartą išmetamas kartu su sugedusia lempa.