Tema: Re: Trieigio voztuvo elektrines pavaros su valdymu ...
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-09-10 02:08:44
Na visa mokykla tai yra labai subjektyvu....
Kaimo,miesto?

realiai tai reikia skaiciuot voztuvus pagal Kvs, o ne pagal pvz :)
t.y, kvs=1 reiskia, kad esant perkriciui per voztuva 1 bar per ji pratekes 1
kubas, iasku sildymui perkriti imam koki 0,1 bar ir gaunam, kad pvz 1 kubui
praleist reikia voztuvo su kvs 10. ir t.t.t.

Sel reguliatoriu tai ziurejau kazkoks naujas danfosas ECL110 atsirado, tai
irgi ne karve kainuoja....