Tema: Re: Stogo dangos
Autorius: Grazvydas
Data: 2009-09-08 21:50:46
Ten gal daugiau praktiškumo negu grožio reikia. Dabartinė šiferio danga
uždengta gal prieš kokius 40 ar 50 metų.
Kad ir ką pasirinksim, manau viskas atrodys geriau. :-)

Šiaip daugiau norisi praktiškumo ir kažkokio price/performance'o gal
geresnio: gali būti kažkiek brangiau, bet patikimiau ir ilgiau laikytų.
Kiek žiūrėjom, ta gegnės ten visai geros. Grabestai (jei gerai pamenu
terminus :-) ) jau iš galų patruniję. Po šiferiu suklotos pliauskos.
Pliauskas reikės mesti, grabestus greičiausiai irgi reikės nuimti, o gegnės
gali ir stovėti. Bet vat klausimas ką ten rinktis ir dėti: šiferis, čerpės
(jų ten lyg ir ne vienodos būna). Reikia kažko, kas ant kelio užvestu. :-)

Gražvydas