Tema: Re: Šarvuotos durys arba jų imitacija
Autorius: Blynas
Data: 2009-09-08 13:45:23
Tu tas duris pardavinėji, kad taip tiksliai kainą gali pasakyt? Ir kas yra suma skliausteliuose?

Ir apskritai, beskaitinėdamas žemiau esančius pasisakymus matau, kad kaina susideda iš durų kainos, spynos, metalinių užpildų ir t.t. Gal galit man apie tai trumpai drūtai papasakot? O gal žinot kontorą, kur galiu nuvažiuot ir mane apšvies (ne Senukus)?