Tema: Re: grindu shiltinimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-08 10:56:42
pas mane grindys virs rusio (rusyje +10+15 laispniu, garazas nesildomas apie +5) sudeta 5 cm putplascio. Sildomos grindys, kamstine danga. Tai nejaucio jokio saltumo, nei ziema nei vasara. Tikrai silta. Del silumos nuostoliu irgi dvejojau, bet nusprendziau jei ir pasildys rusi, tai nieko blogo neatsitiks, vistiek ji ziema siek tiek pasildau ir siluma neiseina i lauka. Bet kai dareme zu termovizorum nuotrauka, tai rusio lubos buvo tokios pat silumos kaip ir rusio sienos, tai pasidariau isvada, kad nelabai ten ir keliauja ta siluma zemyn.

T:)