Tema: Re: Termoputos
Autorius: sssDarius
Data: 2009-09-08 09:56:00
Gal galima placiau?

Nes as taip pat prisiputes i oro tarpa ir galvojau dar siltintis is
isores....
bent  jau anksciau esu skaites, kad jei namas su oro tarpu ir apsiltinsi is
isores tai bus neefektyvu, kad pirmiausiai reik oro tarpa pripusti....

o cia kaip ir priesingos nuomones gaunasi.... Kaip argumentuoti ta "blogiau
nei buvo"