Tema: Re: Skalbimo mašinos meistro
Autorius: bmwas
Data: 2009-09-08 08:50:41
man tas pats si savaitgali buvo Samsungui, tai pats susitvarkiau. Apverciau
masina antraip, nuemiau slanga gumine ir istraukiau visokio gerio (centai,
gumeles, litai ir pn.), kas ir uzkimsdavo isleidimo sparnelius, pravaliau,
veikia kaip nauja.  Uz ta geri meistras sake noretu 140 Lt, pats sutvarkiau
per 20 min. Bet jei tau pompa sugedo, tai jau reikes keisti.

AS