Tema: Re: Kokios kainos darbu?
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-04 16:11:51
o kam tau jos, neturi kur pinigu deti ar siaip mados klyksmas. Na gali pasidaryti kaip senovinuose namuose, muziejuse atvira grindu pjuvi, kad visi matytu kiek sluoksniu sudeta i grindis :)
Jei jau taip bijote del dregmes, imate plevele (jei jau pinigu daug galima ir baseinu plevele naudoti :) tiesi ant sutankinto smelio/zvyro deti polistirola (gal koki 150) ir betonuoji grindis (armavimai ir kita atitinkamai).
Tas gi apatinis betono sluoksnis dregmes nesulaiko (balos juk viduje namo nera), armavimu irgi nededi i ji, tai kam leisti pinigus. Uz sutaupytus pinigus geriau drenaza (ar jo dali) aplink nama pasidaryk :)

T:)