Tema: Re: Ar nieko, jei virikle ir skalbykle stovi greta?
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-31 09:38:50
Biski persistengta :) Siaip tarp virykles sonu reiktu palikti keliu cm ventiliacini tarpa ir viskas. Bet net jei jo nebus nematau nieko blogo jie salia bus skalbykle. Jos sonai gi metaliniai, o net jei jis ir ikaista, tai viduje skalbenkes neturetu niekas iskepti del keliu priezasciu. Visu prima skalbenkias jau yra numatyta, kad ji gali kslabti +95 laipsniu temperaturoje (o ten jau rankos nenulaikysi), tad apie neigiama poveiki gumoms ir etc siulyciau pamirsti. Visu antra, jei atsidarytum skalbiankes dangti ir paziuretum i vidu pamatytum, kad prie sonu faktiskai nieko nera, plius tays sonai is vidaus dar buna paklijuoti silumos izoliacija, taip kad i jos vidu silumos beveik nepateks.

T:)