Tema: Re: vata stogo siltinimui
Autorius: eimaz
Data: 2009-08-30 11:51:13
o tai ka ten imanoma daugiau primastyt imant is PAROC? man net klausimu
nekilo.
      Universali izoliacija
     PAROC UNS 37
      Universali šilumos, garso ir apsaugos nuo ugnies izoliacija visų tipų
pastatų atitvaroms, kai šilumos izoliacija neveikiama apkrovų: šlaitiniams
stogams, pastogėms, palėpėms, medinėms grindims tarp gulėkšnių,
trisluoksnėms mūro ir karkasinėms sienoms, vėdinamiems fasadams, vidaus
pertvaroms ir kt.
     PAROC UNS 37z