Tema: Re: gelbekit - koordinates
Autorius: kg
Data: 2009-08-27 15:15:13
chia juk Lietuva ir stebuklai chia normalu
ir kad tas pats tashkas vienu geodezistu nuo kitu skiriasi 13m irgi normalu
ir nesvarbu net kad jie naudoja naujausias Leica-as ar Topcon-us
galuti tashka vistiek padeda zhmogishkasis faktorius

pas mus istaigoj yra visas geodezijos skyrius (koks 20 galvu net)
paskutini menesi tenka dirbti su ju duomenim
oi kiek klaidu
jus net neisivaizduojat
niekad net mintis nebutu kilusi, kad naudojant tokiu tobulus prietaisus gali
buti tiek ir tokiu dideliu klaidu
ir nesvarbu kad darbe naudoja tokius irankius kaip
http://www.leica-geosystems.com/en/Leica-System-1200-Leica-TPS1200_4547.htm

ir CAD-ai  chia nekalti tikrai
kaltos "tarpines"

kg