Tema: Re: reik baldu projektuotojo
Autorius: mute
Data: 2009-08-27 14:22:59
Buvo straipsnis Laikinojoje Sostineje, tik nepavyksta istraukti inete viso:

1. Griozdiškas spintas keičia šiuolaikinės drabužinės
Laikinoji sostinė / 2009 m. rugpjūčio 22 d. / Iveta SKLIUTAITĖ
Tradicinėms drabužių spintoms gresia išnykimas. Jų vietą užima
ergonomiškos drabužinių konstrukcijos. Apie tvarką ir patogumą namuose
svajojantys žmonės žino, kad laikant drabužius, aksesuarus b...