Tema: Re: Aliumininiai radiatoriai pries skardinius
Autorius: bzik
Data: 2009-08-27 06:45:27
- pagal formalius parametrus gal ir geriau, bet realybej to labai nepajusi
- ziuredamas i turimus skardinius manau, kad juose taip pat puikiai cirkuliuoja oras. Gal tik principas del konstrukcijos kiek skiriasi
- naujai statant visiskai neaktualu, ypac jei pajungimas apatinis
- su situ punktu linkes sutikt.
- skardiniai 3 tipu-gyliu. Ismatavimai ivairiausi. Gal tik i LT vezami labiausiai perkamai dydziai. Pagal tai, ir pagal paduodama termofikata susidelioji kokio reikia didumo
- nezinau ka nusipirkai ir su kuo lyginai. Man 7 didoki 22 tipo skardiniai (kad isnaudot kondensacinio katilo privalumus) kainavo ~2000 Lt. Pirkau su didele galios atsarga. Siai dienai matau, kad 2-3 galejau nestatyt is viso.