Tema: Re: pirkimas per mindau :)
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-26 16:42:39
na saskaita visada gaudavau, ir bankinis pavedimas i imones saskaita. Taip, kad nevisai seselis. Istorija aisku zino ir tokiu drasiu atveju kai kai dingdavo ir per bankus prekiaujancios ir atrodo rimtos imones, bet cia jau baudziamoji gresia ir duomenis tam susirenka is aplinkui (pvz per bankus, pirkejus ir pan).

T:)