Tema: Re: Sistemos paruosimas sildymo sezonui
Autorius: Gimp
Data: 2009-08-26 08:41:49
Siaip tai mano poziuris i sarasa toks:

Siurblys - arba veikia arba ne, ka ten ji tikrinti (na jei baisus garsai
eina - tada kviesk remontui);
Valdymo elementu patikrinimas? - WTF?? Ka cia diagnostika su softu daro?
Arba veikia - arba ne;
Duju slegio reguliavimas - nustatei 1-a karta ir OK, ka ten prireguliuosi
(slegi nustato Lietuvos Dujos  ir reduktorius spintoje, jei pasikeis - gali
ir kita diena po reguliavimo);
Apsaugos sistemu patikrinimas - ka realiai tikrina (ar ka nors tikrina)?
Del kitu darbu - nezinau, bet man atrodo pakanka apsiriboti vizualine
apzvalga: jei dideliu nesamoniu nesimato (siurblys neburzgia kaip
traktorius, katilas nestreikuoja, kondensatas nebega i degimo kamera) -
nesuki sau proto.

Gimp