Tema: Re: Willeroy brokas Kb
Autorius: Benamis
Data: 2009-08-25 08:48:17
Pradesiu nepopuliariai-"koks skirtumas į ką šikti?", bet...
Ieškojau kazko nebuožiskai brangaus, dar parūpo, kodel daugumoje vanduo
telkšo prie bakelio-pardavėjų rekomendacija: prisimesti daug popieriaus, kad
netaškytų. Mano versija buvo, kad buožiškos subinės klabai didelės, jiems
neaktualu, bet vaikams... (Idomu, ką sako apie žarnyno lazdeles medicina...)
Teko nusipirkti pora hybner.pl, ten vandens kamštis toliau nuo bakelio.
Kainos iki 300 Lt su pajungimo alkune gavosi. Beje, vienas buvo su panašiu
broku, o pardavėjai labai nustebo, mol pirmas kartas.
b.