Tema: Re: kliju iseiga plytelems
Autorius: tomassaki
Data: 2009-08-24 16:05:01
Jei labiau nori skriaust betonuotojus, pateik darbo su savaime
issilyginanciu misiniu samata.
Kainuoti galetu sekaciai:
Misinio iseiga - 1.5kg/m2/1mm.
Normalaus misinio 25kg maiso kaina apie 40Lt.
Sumoje kaina gaunasi -  7 Lt/m2 (medziagos) + 8 Lt/m2 (darbas) = 15 Lt/m2.
Tiesa dar grunto neiskaiciavau :)
O siaip su plyteliu klijais but pigiau. LT taip dazniausiai ir daroma.