Tema: Re: WC potinkinis remas - koki pirkti
Autorius: Cliff
Data: 2009-08-24 12:14:50
tece gaunasi remas su visais varztais ~450lt, tik ne internete ziurek , p
pas juos i vieta nuvazuioji ir paderi.
Anyway tavydo komplektukas tikrai liux kaina, tik keramika man nepatiko.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4361 (20090823) __________

http://www.eset.com