Tema: Re: Vandens minkstinimo irenginiai
Autorius: Bezabrazija
Data: 2009-08-23 22:39:54
Gerbiamas Evaldai, Zmogus klause apie vandens minkstinima.
Vandens valymas atbolinio osmuso pagalba ir vandens minkstinimas neturetu
buti tapatinamas. Vanduo minkstinamas drusku pagalba. Isoriskai tai atrodo
taip: statosi tokia melyna, plona backa ir talpa su druska. Dar ten buna
nedidelis valdiklis, kuris atsargiai maiso ta druska.
Atsakant i Maro klausima - taip buna nedideliu variantu, mazdaug "pufiko"
(kedutes) aukscio, gali tilpti ir po kriaukle. Siulau kreiptis i firma
"Kurantas". Jie papasakos daugiau. Gal Jums ir tiks. Kiek man yra zinoma jie
montuoja bene pigiausiai.