Tema: Re: labai tepantys isores dazai. Kaip nudazyt?
Autorius: baggio
Data: 2009-08-22 12:23:06
matai bėda tame kad siena akyta, nelygi (toks sovietinis blokas keistos
faktūros) taip kad skust atkrenta, net nėra sluoksnio matomo, palut irgi
nelabai noriu, tiksliau neplausiu, nes tada viskas kas po siena bus mėlyna,
o tie dažai sudrėkę visai neatsiplauna niekuo (bent jau taip suvariau
partiją drabužių pakabinęs neatsargiai arti tos ***** sienos)... Galvoju gal
glaistyt ir dažyt, vistiek tada užsifiksuos tas dažas su glaistu gal.