Tema: Re: 1cm kamstinis pseudo pasiltinimas grindims?
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-24 09:14:59
pas mane kamstines grindys viskas labai liuks. Valos kaip ir koks parketas, ar laminatas ar bet koks kitas lakuotas pavirsius. Pas mane buvo detas grindinis kamstis ir lakuotas. Gal ir imanoma deti ta technini kascio paklota ir ji nulakuoti, tik bijau, kad jis bus per daug minkstas ir silpnas. Su grindiniu, jau puse metu su mazu vaiku, kolkas jokiu devejimosi pozymiu.

T:)