Tema: Re: garso izoliacine dilema daugiabutyje
Autorius: Unknown
Data: 2009-08-21 09:47:37
galeciau pasirasyt po kiekvienu pozherukas [namie] sakiniu, uztat idomu su
kuriais konkreciai aspektais tamsta linkes nesutikti ?  :-)

nuo zemo daznio garso ( sklindancio namo konstrukcijom ) neapsisaugosi
__niekaip__ ( tiksliau norint bent kazkiek juntamai apsisaugot, reiktu
irenginet ten, is kur tas garsas sklinda - pas kaimynus )
Deja deja, bet taip yra.

Gal kartais pravers

http://www.garsoizoliacija.lt/5a.htm

"Ginthus" <kaireiks@pasakysiu.lt> wrote in message
> bent vienas rimtas komentaras. nors kai kuriais aspektais esu linkes
> nesutikti.
>
> "pozherukas [namie]" <pozherukas@inbox.lt> wrote in message
>>> 2) murine siena i laiptine (smuginiai garsai);