Tema: Re: miltelinis dazymas ir sriegis
Autorius: MS
Data: 2009-08-20 18:26:44
Butent problema ir yra, kad tu skyliu virs 10000. ir varztas nelabai tinka
nes butu islindusi jo galvute, del ko netvarkingai susdeliotu detales ir tai
sudarytu bedu transportavimui, pakavimui ir tt... o ikisus kaskoki kamstuka
butu viskas ciki, detales graziai sugultu viena salia kitos... Na kas dirbo
gamyboje su didesniais kiekiais supras mane :)