Tema: Re: Q.dar pamatu siltinimas
Autorius: keptuve
Data: 2009-08-20 09:31:51
viena puse neapsiltinta dar liko... visur kitur sutvarkyta jau, bet ten ne
prigrezta, tai dabar nebezinau, ka su likusia dalimi daryt:)

kokie klijai tinka geriausiai stiroduro klijavimui?

ir dar. fasada pas mane siltino po to, kai apsiltinau pamatus. vietom liko
tarpai tarp pamato apsiltinimo ir fasado siltinimo. kaip geriausia issprest
sia problema? plesti visko tikiuosi nereikia?:)