Tema: Re: sodybos apdraudimas
Autorius: kg
Data: 2009-08-19 16:20:18
mano sodyba siule apdrausta priesh menesi Lietuvos draudima
draudeja vietine beveik, pati vazhineja po kaimus ir siulo

reikejo tik asmens kodo, kad registru centre susirast namo verte
mano 50-tu murinukui (popierinis polotas 130m2)  ir pastatas ir turtas
~400lt metams

jokiu zhaibolaidzhiu, signalizaciju, izheminimu, sharvo duru ar pan nereikia

bet tai nereishkia kad paskui neishlys tokie dalykai kai kas nors atsitiks
ir reiks jiem moket :)
chia juk zhydu biznis

kg