Tema: Re: Murinininko vidaus sienoms
Autorius: overdosed
Data: 2009-08-19 10:46:22
mano galva, tai pagrindinis argumentas... Aisku, raudonom kazkiek lengvesne
siena gaunasi.
Mano suvokimu, vietoj raudonu plytu jau geriau gipskartonio siena
daryciau... bent jau vatos vardan garso/silumos izoliacijos prifarsiruoti
gali, o jei kada prireiks kazka sunkesnio kabinti, tai beveik tas pats kaip
ir raudonu plytu sienele.

p.s. As tikrai ne murininkas, mano nuomone nekompetetinga.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4346 (20090818) __________

http://www.eset.com