Tema: Re: momentinis vandens sildytuvas dusui
Autorius: Atlepausis
Data: 2009-08-18 21:25:04
jo jo ir tada paemi parukai dar ir tada ir ir tada ir dar ir duru rankena pradeda gamint alėktra ir tada tada dar iš kanalizacijos lenda aukso gabalai ir dar parukai ir taip razėčiu pradeda sunktis tabiu skrebučiai ir tabiu želė!!!!!!!!!!!!

Apie momentinį boilerį kalba aina gi, o ne apie tik termostatą. Jei karšto H2O nėra tai ką tas ESBE padarys? Pamaišys šaltą su šaltu ir gausis karštas? Ė, palik pusę kasiako ir man, noriu išbandyt....

--
Darius M.