Tema: Re: Ikea kas nors vazineja?
Autorius: Richie
Data: 2009-08-18 18:57:34
vaziuoti tik i varsuva - ten ikea didesne, ju net dvi, ir keliai gerokai
"greitesni" - mano buta abiejose.
asortimentas plius minus toks pats, geriausia viska ziureti www.ikea.pl -
labai daug info ten, pakuociu skaicius + matysi tai, ko nera ir
ekspozicijoje daznai - patariu kas patiko spausdintis ir klausti vietoje,
jei nerasi - man taip buvo, pirkau pagal popierius, susikonstravau namie.

jei tikras kad prekes nori, yra kontoros, kurios atveza ko nori - duodi
numerukus, avansa ir atveza.