Tema: Re: Q:plastikiniai bortelai
Autorius: bzik
Data: 2009-08-18 15:39:21
padarai, sutrombuoji pagrinda iki klojimo lygio, o tada ant virsaus dedi borteli (pjaustosi be dulkiu, eiliniu pjukliuku, kaip nori, taip lankstai) ir prismaigstai 'vinimis'. Pagrindas gaunasi kazkiek platesnis, nei darant su betoniniais borteliais. Be to betonavimui reikia cemento, maisykles. Uz kiekviena bordiuro padejima susimoki. Galutine kaina iskart ne betono naudai.
Man porai takeliu reiktu 40m betoniniu vejos borteliu. Taip, jie pigesni, bet tokio kiekio i lengvaja nepasikrausi. Reikia kasdien po kelis veztis arba moket uz atvezima. Galu gale noredamas pats pasidaryt takelius betonini nukreivosiu, pataisymui reiks daug daugiau jegu ir laiko