Tema: Re: gal yra geru ideju del kamino
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-02-10 08:04:40
Siaip Paroc puslapyje yra tos rekomendacijos del kamino atstumo nuo mediniu
gegniu. Nepamenu as tiksliu skaiciu bet tikrai negalima nepalikti tarpo.
Lygtai (pasitikrinkit Paroc), lygtai medine konstrukcija turi buti
impregnuota specialiu skysciu ir apsiltinta apie 10  cm vatos sluoksniu +
keliu cm oro tarpas iki kamino. Modine konstrukcija niekaip neapsiltinta nuo
kamino boksto iki bet kokios medines dalies turi buti ne maziau kaip 0,5m,
kaminas turi buti aptinkuotas baltai, kad matytusi visi istekejimai.
Priesgaisriniams standartams zinok visai visvien is kokios medziagos bus
pagamintas kaminas.