Tema: Re: senu namu renovavimas - o nauju?
Autorius: Teo
Data: 2009-02-09 15:33:12
"Galvos Daktaras" <infoTRINT@gydykis.lt> wrote in message
news:gmp8u4$l0r$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei as iskart nusipirkau nauja taupu buta, tai kuomet valdzia
> jo renovavimui nepanaudotu pinigu 30 procentu man perves
> i saskaita?

kadangi lohs esi, ir nusipirkai naują butą, tai tu nieko negausi.
o jei rimtai - kalba eina apie energetinių resursų taupymą - tai logiška,
kas jau taupo, tai tiem gerai, o kas negali taupyti, tai valstybė kažkuom
tai padės. negalvok kad pencinykai iš blokinių namų maudysis piniguose. Ir
apskritai, manau kad šita iniciatyva, krizės laiku neturi perspektyvos - nes
vyriausygė neduos 100 proc pinigų reikiamų renovacijai, o gal 50 proc. tad
likusius 50 proc reiks pasiskolinti iš banko - o kas norės/ galės dabar
skiolintis iš banko ir investuoti į ir taip pingantį būstą? aš tai tikrai ne
:)