Tema: Re: parekomenduokit elektros inst. projektuotoja
Autorius: eimaz
Data: 2009-02-09 12:13:45
kur kas stoves dar neaisku, bet tai negi elektrikas atejes is akies pasakys
kur ir kiek rozeciu turi stovet, jungikliu ir t.t. Paistarus su
projektuotoju man atrodo geriau butu padaryta. Vistiek juk projekto reikes
kaip pats sakai, o eigoje galima geriau ji siek tiek pakoreguot, nei visai
neturet.
Kokius elektrikus samdysiu dar nezinau, lyg ir Linas P. zadejo rekomenduot.
elektros neismanau visiskai, ir noriu, kad butu padaryta gerai. todel is
dalies man tiktu A variantas :)
namas 2-butis, bet man geriau butu Vilniuje, nes norisi susitikt, pasitart
ir vietoje issakyt ko mazdaug nori.