Tema: Re: need:biski help del zemes
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-06 12:59:08
Pries kelis metus buvo atvirksciai.
Salia musu yra grazinta 2ha zemes. Savininkai kol kas jos neiregistravo ir todel aplinkiniai su ja gali elgtis kaip su valstybines zemes fondu. Sioje zemeje pastateme transformatorine su 10m apsaugos zona. Tai visas sodo sklypas. Buvo galvota dar ir kelia suprojektuoti tai tada dar butu nurezta 10m zemes perimetro kelio apsaugos zonai net be savininku zinios...