Tema: Re: Spyna i lauko vartelius
Autorius: Edcka
Data: 2009-08-18 13:15:42
Jo sitos neblogos, apziurejau tik ka parduotuveje. Tvirtinasi labai
paprastai, pritaikyta tvirtinimui prie profilio, 4 apvalias skyles isgrezi
ir tiek reikalu. Tik beda tame, kad pas mane ant profilio dar lenteles
prisuktos, o rankena tiek neissitraukia. Teks kombinuoti kazkokia dezele is
skardos ir i ja slepti paprasta vidine spyna.