Tema: Re: ketiniai radijatoriai ir automatinis nuorintojas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-18 10:38:58
Pa mane stovi automatiniai nuorintojai 12 aukstas spyziniai radiatoriai.
Taigis kai kuriose kambariuose nusiorina be problemu, o kai kuriuose
nenusiorina, as tiesiog ta visa nuorintoja siek tiek atsuku (puse vijos) ir
oras iseina. Problemos nematau. O del uzsikisimo tai manau perdeta,
paskutiniame aukste auksciausiame taske tas dumblas matyt nesikaupia. Musu
name pastatyta kaskokia super vuper sistema, kuriai veikiant nuolat susidaro
oro kamsciai kuriems nuorintojas tiesiog butinas. Svarbu, kad nuorintojas
butu pastatytas vertikaliai.