Tema: Re: lediniu lempuciu E27
Autorius: Ginthus
Data: 2009-08-18 07:26:22
Jei mirksi (greiciausiai del apsvieciamu jungikliu) tai LED'ines apskritai isjungus toliau sekmingai svies. O paklot 40Lt uz nevykusi gamini manau neprotinga. Pats buvau uzsikabines su tais diodais, ale lig siol dar neteko likt patenkintu rezultatu. Dar tiesa teko ciupinet imontuojamus 12V po 3W vienam diode su drumstu lesiu. Tik dar rankos nepriejo ismegint praktikoje.