Tema: Re: tiems kas naudoja Dinaito valymo irenginius
Autorius: AZA
Data: 2009-08-17 18:03:04
1) Na kaip ir ne, neuzsikisineja. Siemet kvieciau isvalyti po 3 metu darbo, tai sake, labai graziai dirba, mazai valyti reikejo :)

2) Na, gal, vos vos kartais. Dangtis sandariai neuzsideda :(

3) Taip, esu pastebejes. Man paaiskino, kad taip gali atsitikti del skalbimo masinos isleidziamu skalbikliu, tai perdaug i galva neimu :)

-Arturas

P.S. Oris-3, Kaune