Tema: Re: Akcijine Makita Ermitaze
Autorius: kg
Data: 2009-08-17 17:35:19
ir mane tas pats domina
jau turiu numirusi viena juoda 2,6Ah makitos akuma, bet grazhiai ishardyt
nepavyko
sulauzhyta plasmases gaila
ten gal reik zhinot nuo kurios vietos pradet ir kur uzhkisht
pasidalinkit kam pavyko
o kad firmos sugeba pakeist vidurius zhinau

numirusiam pakeitimui nusipirkau ish batimex uzh ~200lt
kol kas juo patenkitas

kg