Tema: Re: duju balionas
Autorius: gopas
Data: 2009-08-16 22:16:52
viskas cia normalu. nedega tos dujos taip paprastai.
pas mane namie skaitliuka perkelinejo...karocia su bulgarke nureze
vamzdi...visur ziezirbos, dujos verziasi, namai smirda....be parkiu.
uzkimso skuduriuka, padare sriegi, uzsuko skaitliuka. irgi pridejes
i kelnias buvau...bet gi dujininkai dare, ne siaip kokie santechnikai.