Tema: Re: pat sau baldzius:?
Autorius: Ziogas
Data: 2009-08-16 20:44:29
>o as su tokiu ne ka storesniu esu kokias 30 virtuviu ir kokias 100 spintu
>senais laikais surinkes. tai kuom tas tikslumas blogas ? :D

30 virtuviu ir 100 spintu tai jau yra kasdieninis darbas. Cia jau ir be
zymeklio apsieitum.
Toliau. Jei zymeti ant laminta, tai esminio skirtumo nera, gali ir su vinuku
pasizymeti.
As kalbu apie zymejima i plokstes briauna, ten kur palaidi drozliu plausai.
Tai tokiems, kur nepastoviai toki darba dirba, storesnis zymeklis pagerina
tiksluma, nes aplygina plausu virsunes.
Aisku gali pradeti sakyti, kad i briauna nera ko zymeti, pasizymi i vienos
detales laminata, tada grezi uis karto per abi detales. Cia kai detales
jungi 90 laipsniu kampu. Bet kartais patogiau buna issigrezti atskirai. Tada
jau be zymeklio sunkoka, nes graztas labai megsta nuplaukti i sona.