Tema: Re: apšiltinimo galvos?k?lis
Autorius: dz0
Data: 2009-08-15 23:28:29
SK wrote:

> ai lango apsiltinima galima isspresti su
> daug daug vatos, stiklu tarpus uztepant silikonu ir pan. Lieka dar pati
> siena - pigiau/greiciau is vidaus kokiu gipsu ar pan, geriau butu is lauko.

ačiū,
gal ir gera mintis palėpė/lubos (šiluma gi kyla...)

dėl lango:
aš irgi galvoju pradžiai pakamšyt gerai...
nes keičiant sako būna šposų, spaliai iš sienų urmu išbyra
(o spaliai gi irgi sienas šildo, kaip suprantu...)
dar kadais pažįstamas gyrėsi kokia tai plėvele dar ir stiklus
apklijavęs, kad šilumą parspindėtų...

dėl grindų:
o jei daug nesivarginant kamščiu išklot (senukuose mačiau ~1cm storio
1m2 ~25Lt berods) ir kokį kilimą ar lenuliaumą ant viršaus? -- bent jau
kambariuky -- ten baldai nestumdomi, galima sakyt...