Tema: Re: patiko kaina - nupirkom
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2009-08-15 19:56:02
> tai visai kainose nesigaudote:)
> čia tiems kurie nori pikti Čekiškus už ~250Lt, kurių nuleidimo mechanizmas
> pastoviai knisa protą .
> o ir šiaip menkas malonumas ant čekiško ar lenkiško pasėdėt ;))

Del lenkisko tai visais laikais buvo sudas, o cekiski vertinami. Turiu
cekiska jika. Rekomendavo. Mokejau 399 + dangtis. Gal per mazas. Bet
svarbiausia, kad per 6 metus jau teko viena karta mechanizma valyti. Siame
forume mano nepasitenkinima mechanizmu iskritikavo, nes joks mechanizmas yra
neatsparus uzkalkejimui. Sunku patiketi, bet koki prietaisa pirkti iki siol
nezinau. Todel ido butu priimtinesnis del kainos tikintis, kad echanizmas
nebus blogesnis. Gal, del garantijos, reiketu pirkti kartu su atsarginiu
mechaizmu?