Tema: Re: recomended odos valiklis
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-18 08:24:13
Kaina didelė dėl to, kad to valiklio matyt atsiveža pakuotę ir parduoda ją
per penkmetį, todėl ir kaina reikšmės neturi. O šiaip odą geriausiai valyti
muiluotu vandeniu, tik jei kur yra kokių vandenyje netirpių teršalų
atsargiai pavalyti terpentinu, vėliau žinoma impregnuojant pvz kokia
silikono emulsija (bet tai LT kolkas naujiena).