Tema: Re: Plokstes grindims
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-08-14 10:32:45
Keli pamastymai:
- kam ten turi buti dregmei atspari plokste, vis tiek tepsi hidroizoliacija
- svarbesnis plokstes parametras ar nekeicia matmenu, nes plyteles kaip mat
atsoks, as po siai dienai nezinau kuri is 3-ju (osb, mds, cemento-drozliu)
tinka plyteliu klijavimui. Praktikos biski jau turiu. Ant cetrio t.y.
cemento-drozliu plokstes keramines plyteles nesilaiko, nors buvo gruntuota
beton-kontakt.
- kiekvienu atveju "melyna" hidroizoliacija turetu isgelbeti.
*
Pataisykit jei klystu, nes man irgi sis klausimas labai aktualus.
Kadangi kaip rasiau auksciau nezinau ant kurios plokstes galima klijuoti
plyteles (tu ploksciu gamintojai raso ivairiai), galvoju sudeti tvirta
nesideformuojanti pagrinda is beleko. Turbut tai bus OSB-3 18mm be spunto +
MDS 20mm be spunto. Ant virsaus "melyna" tepama hidroizoliacija. Ji
sukietejusi primena guma. Ant virsaus plonu sluoksniu plyteliu klijus ir kai
sukietes desiu el.sildanti kilimeliu i plyteliu klijus (antras sluoksnis)
bei plyteles.
Toks buterbrodas manyciau bus perteklinis ir laikys islipus is duso vandeni
ant grindu.
Ka manot

"Gintautas Petkevičius" <gintuoklis@gmail.com> wrote in message
> Sveiki,
> Parekomenduokit kokias drėgmei atsparias plokštes dėti grindims.
Dabartinis

http://www.senukai.lt/p.php/plokstes-oxid/medzio-drozliu-plokstes/mds/plokste-mdp-durelis-18x1250x2500-50.html?alist_tab=articles