Tema: Re: Q: vario vamzdziu perjungimas
Autorius: Eciffo
Data: 2009-08-14 08:31:26
Kolega biski papildysiu ir pataisysiu-lydmetali su fliusu ir 35% Ag naudojam
tik jungtyse varis su kitais metalais,o varis -varis lituojam paprastu 15%
ag.Joks fliusas ar vamzdzio paruosimas nereikalingas-litavimo temeratura
artima vario lydimuisi, viskas nudega.Diametrai tikrai neapsiriboja 22mm.Del
azoto tai cia tik teorija :)
Litavimui naudojam autogena su acitilenu ,kieta lydmetali.

Tuo tarpu santechnikai lituoja propanu, minkstu lydmetaliu
zemoje temperaturoje,vat jiem tai  reikia gero fliuso ir idealiai svaraus
pavirsiaus
"gollfietis" <bla@bla.com> wrote in message
> Nezinau kaip su santechniniais vamzdziais, bet darbe kasdien sunaudojam
simtus metru varinio vamzdzio saldymo irangom... Didziausius lituoja fi 22
diametro. Pries lituojant niekas jokiom kempinelem oksidu nevalo - tam yra
litavimo lydmetalis. Jame yra fliuso, kuris nugrauzia visus nesvarumus...
> Tiesa, del to, kad tai yra saldymo yranga ir sistemoje cirkuliuoja
freonas, litavimo metu i vamzdzius leidzia azota (kad neapsioksiduotu)....