Tema: Re: plaunamas dulkiu siurblys
Autorius: krx
Data: 2009-08-14 01:25:17
    Aš tai vis dėl to pasiūlyčiau atsisakyt išvis plaunančio idėjos.

    Nes savo patirties manau, kad nebent tik profesionalūs siurbliai (ir
tikrai profesionalūs, o ne "prosumer" kategorijos) gali būti normaliai
aptarnaujami ir neužrūgti. Todėl, jei yra namie kilimų mėgėjų, kas savaime,
MKN, yra kvaila (dulkių ir kito brudo rinkimas), tai geriau tuos kilimus kas
pusmetį išplauti išsikvietus "specnaz'ą", arba susisukti ir išvežti į
valyklą, arba žiemos pradžioje/gale, kada (jei! ;-) yra daug šviežio, sauso
ir puraus sniego - išdulkinti ant sniego ir taip dalinai išsivalyt.