Tema: Re: Mokestis uz aplinkos tvarkyma
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-08-13 09:30:28
Bent jau Kaune, jei namas nepriklauso bendrijai ir zeme yra neispirkta
(daugumoje - valdiska), uz valyma atsakinga savivaldybe, bet ne butu ukis.
Zinau, kazkada keliau dokumentus, domejausi. Kita vertus dabar sunkmetis ir
savivaldybe neskiria tam lesu. Va ir pradeda lysti galai is maiso. Mano
mamos atveju, daugiabutyje vaiksto ir renka parasus, tik mokestis turetu
buti 7 LT, pradziai. Nekaip jiems sekasi su parasais. Gyvena paprastai
pensininkai, nemaza dalis siukslina per langus. Niekada, net ir sovietiniais
laikais nebuvo svaru. Sako gyventojai nebetiki, kad bus svariau, o mekestis
didesnis nei buvo butu ukio suvestineje.
Nezinau iseities is Jusu situacijos, gal but iseitis butu pakelti menesini
mokesti su mintim, kad kompensuoti tuos gyventojus kurie labiausiai
neapsaugoti soscialine prasme (ne visi pensininkai), bei tuos kurie del
ivairiu priezasciu nepasiekiami. Vel gi, jei likusieji sutiks.
Nes kitaip nieko nebus. Dabar gi Jus tarytum sakote: mes zulikai, bet jie
dar didesni zulikai, -nubauskite juos. Jus gi nesumokat mokesciu, jus gi
toleruojat uzmokesti "vokelyje" ir piktinates, kad kiti tam priestarauja.

"news.omnitel.net" <netikras@meilas.lt> wrote in message
> Sveiki,
>
> Patarkit, kaip deretu elgtis. O situacija turbut gana tipiska.
Daugiabutis.