Tema: Re: Plazma vs LCD
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-12 14:11:18
na jei tu tik nuo kineskopinio nuėjai, ir nieko nežinai,
tai berods omnitel.tv labai profesionaliai apie tuos skirtumus paaiškina.

o šiaip, be įstrižainės žiūrėk ir rezoliuciją.
tos pačios įstrižainės, bet mažesnės rezoliucijos bus daug pigesnis.
o rezoliuciją, mano nuomonę, reikia rinktis tokią, kokios medžiagą ir žiūrėsi.
nes tiek didinimas, tiek mažinimas kenkia kokybei.

todėl tiek plazma, tiek lcd labai lievai rodo tv programas - nes ten žiauriai maža
rezoliuciją ir ją didina.
nu išskyrus tuos, kurie turi senas plazmas, kurių maža rezoliucja, tai jie giriasi,
kad plazma daug geriau rodo tv :)